Do Czarnego Borku po skrzynkę

Wtorek, 14 lipca 2015 · dodano: 20.07.2015 | Komentarze 2

Taki trochę spontaniczny wypad po skrzynkę, jako że lavinka rozwiązała mój quiz (opis skrzynki) razem z Dombiem. W zasadzie każde osobno, ale trochę współpracowali w porównywaniu danych, więc padł pomysł żeby razem podjąć skrzynkę. A ja stwierdziłem, że miejsce w sam raz by z Kluską popołudniu wybrać się do lasu, więc postanowiliśmy jechać razem.

Mieliśmy zamiar jechać z fotelikiem, ale Kluska zażądał jazdy w ustrojstwie... no dobra, czemu nie.

Mike, wsiadaj i pasy zapinaj!

Na miejsce dotarliśmy pierwsi

Podczas gdy lavinka rozwieszała hamak, Kluska sturlała piłkę z górki i pobiegła za nią...

A potem trzeba się wdrapać z powrotem na wydmę... info dla wariaga - task, to największe górki w okolicy, następne wyższe to chyba dopiero Karpaty*

Następnie kierując się geokeszerską intuicją pobiegła w kierunku skrzynki i jako pierwsza znalazła się tuż przy niej (prawie po niej przebiegła).

Czy przytuliliście dziś już jakieś drzewo?

A to powód lokalizacji skrzynki nw tym miejscu - okopy na szczycie wydmy

Z rozpoczęciem szukania czekaliśmy na Dombiego z rodziną... tyle że lavinka zapomniała wszpółrzędnych skrzynki (ale ja ją donawigowałem skrótem), a Dombie GiePSa (przez co w ogóle miał problem z dotarciem na miejsce). W końcu znalazła nas Ania, żona Dombiego, która po prostu sobie poszła dróżką gdzieś tam przed siebie.

lavinka wzięła kordy od Dombiego i wbiła do swojego komórkowego GiePSa. Trochę nas początkowo rzucało, a może po prostu chłopaki biegali do każdego podejrzanego drzewka bez oczekiwania na wskazówki osoby z GiePSem. A Kluska za nimi. W końcu lavinka wskazała z grubsza rejon poszukiwań i już szybko poszło.

A potem rozwałka!

Dobra, to wy se gadajcie, a ja sobie golnę zbożówki z mlekiem

I zagryzę

Potem Kluska postanowiła pochwalić się wszystkimi zabawkami, które zapakowała nam do sakw... a było ich sporo. Potem były tańce, a potem Dombie z rodziną nas opuścił, a my kontynuowaliśmy rozwałkę.

Kluska znalazła w pobliżu piaskownicę (znaczy wychodnię piasku mazowieckiego), a potem zaczęła podlewać piaskiem krzaczki i drzewka.

A także kłak psiej sierści, który leżał na mchu... może z tego jakiś piesek wyrośnie?