avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 109683.10 km z czego 15689.75 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.92 km/h

Dzień w hamaku

Niedziela, 7 czerwca 2015 · dodano: 08.06.2015 | Komentarze 2

Uf jak gorąco... postanowiliśmy machnąć się do lasu. Jedziemy sobie wertepem, a w pewnym momencie słyszę lavinkę mówiąc Kluska nie dłub w nosie w czasie jazdy, bo wydłubiesz sobie oko. Omal nie spadłem z roweru.

Trochę był problem z wyborem miejsca, bo jak był w miarę gęsty las liściasty, to straszne krzaki, a jak sosnowy to za dużo słońca... po zrobieniu pętli pojechaliśmy tam gdzie zwykle, niestety sporo plam słońca, ale za to pod dąbkiem kawałek bez krzaków, a po bokach z krzaków tylko jagodziny.

Kluska w jagodach

Ze względu na słońce, lavinka parę razy przewieszała hamak z powrotem w cień... no cóż, trzeba jeszcze poszukać miejsca idealnego.

A Kluska już świetnie daje sobie radę z hamakiem - sama do niego wskakuje i sama z niego wypada... czasem na pysk. Przez jakiś czas mieliśmy taką zabawę, że siedzieliśmy w hamaku, a Kluska na hasło "Kluska wskakuj" wskakiwała do hamaku... a jeśli hasła nie wypowiedzieliśmy, to sama z siebie nie wchodziła, tylko  czekała i marusziła dopóki nie załapaliśmy że mamy powiedzieć wskakuj.

A potem otworzyła mamie biodrówkę i wygarnęła telefon... i nie było już dziecka.

Taki upał, że nie chciało nam się wracać, ale nie byliśmy przygotowani, więc sam podskoczyłem do domu po termos z mrożoną kawą, dodatkowe picie i żarcie.

Po powrocie był powrót do aktywności, bo telefon się rozładował. Było bieganie za piłką, rzucanie, kopanie itp.

A potem kawa mrożona...

Kluska nam się trochę do niej dorwala... chyba trzeba dla niej wozić mrożoną kawę zbożową i kubeczek z kaczuszką (mniejszy od tych), albo kupić jakiś specjalnie dla niej. A że zalała się tą kawą, to musieliśmy ją przebrać.

Hamakowania ciąg dalszy... ale przy Klusce nawet leżąc w hamaku człowiek nie odpocznie, bo toto wskakuje do hamaku, wyskakuje, wygania Cię, każe coś robić itp.

Oto jedna z nielicznych chwil spokoju - żarcie. Najpierw kanapka z dżemem, a potem wyżeranie dżemu prosto ze słoika.

A kuku!

Hej barman, jeszcze raz to samo!

Ale nuuudy...

Posiedzę sobie trochę... tak z 10 sekund

Jedna z ulubionych zabaw Kluski - trzymamy hamak zawinięty w kokon, a ona w środku przełazi z jednego końca na drugi i robi nam a kuku

Przerwa na herbatniczki - poukładane lepiej smakują.

Poza tym było jeszcze sporo biegania, skakania, tańczenia, śpiewania, klaskani, a czasem wszystko naraz. Było bieganie i udawanie samolotu, był pociąg, czyli łażenie za Kluską-lokomotywą. Były cyferki - narysowaliśmy jej cyferki na piasku, a ona po nich skakała (a potem już zupełnie gdziekolwiek), a my liczyliśmy.

W drodze powrotnej prawie nam usnęła... ale rozbudziła się wchodząc po schodach i po chwili trudno było uwierzyć, że to dziecko dopiero co odlatywało w foteliku.

Ufff, jakoś przeżyliśmy i na chwilę koniec z upałami.