Do Wiskitek po FTFa

Wtorek, 2 czerwca 2015 · dodano: 04.06.2015 | Komentarze 4

Ostatnio Dombie założył w Wiskitkach quiz związany z I wojną światową...  wczoraj nie miałem czasu się nim zająć, ale dzisiaj rano przy kawie coś tam popatrzyłem, coś tam zaczęło mi świtać, sprawdziłem jakieś wstępne hipotezy. W Opensprawdzaczu* było wtedy 10 prób i 0 trafień. Jednak dopiero popołudniu maiłem czas zająć się tym na poważnie (na liczniku 18 prób i 1 trafienie... oj niedobrze) i szybko złapałem właściwy trop i już za pierwszą próbą uzyskałem trafienie w Opensprawdzaczu. Aż się sam zdziwiłem :-)

Nie mamy co prawda ciśnienia na FTFy, nic na siłę, ale jak się trafi okazja to czemu nie spróbować... a że ktoś w ostatnich godzinach rozwiązał ten quiz (to jedno trafienie, co pojawiło się od rana - obstawialismy Werronę), liczyła się dosłownie każda minuta. Akurat babcia usypiała Kluskę, no to zimne picie do bidonu, rower za drzwi, lavinkę pod pachę i myk do Wiskitek. Dojeżdżamy, odpalami GiePSa, zaczynamy się namierzać, a tu jakiś samochód podjeżdża i zwalnia... ja rzuciłem pół żartem że trzeba szybko szukać, bo Werrona przyjechała. I faktycznie wykrakałem, bo po chwili rudowłosa postać biegła w naszym kierunku. Okazało się, że oprócz kordów ma też podpowiedź (była w quizie, ale my nie mieliśmy już czasu jej szukać)... Dopadła nas zanim znaleźliśmy skrzynkę i dalej szukaliśmy we trójkę. Trochę się jeszcze naszukaliśmy, ale koniec końców to ja znalazłem kesza i to nam przypadł FTF, a Werrona musiała się zadowolić nienumerowanym certyfikatem, bo w końcu grupowo znaleźliśmy i nie wypadało brać certyfikatu dla drugiego znalazcy. A potem dobrą godzinę jeszcze plotkowaliśmy na tematy różne.

*) Opensprawdzacz - skrypt na stronie Opencaching, umożliwiający sprawdzenie współrzędnych skrzynki, które sąrozwiązaniem zagadki. Autor zagadki je udostępnia przez Opensprawdzacza, a rozwiązujący mogą wpisywać to co im wyszło, by sprawdzić czy poprawnie rozwiązali (skrypt informuje czy wpisane współrzędne są poprawne czy nie, ma też licznik dokonywanych prób, oraz ile prób było poprawnych).

Certyfikat FTF

Wymiana skrzynek mobilnych

Cmentarz z I wojny w Wiskitkach... o, tablice naprawili, bo ostatnio napis już zupełnie zniknął.