Sucha River & Bobery & Macierzanka

Poniedziałek, 9 marca 2015 · dodano: 09.03.2015 | Komentarze 1

Oto Suchszy Dopływ Suchej

Sucha... nazwijmy ją roboczo Żyrardowska, bo przepływa w pobliżu przystanku PKP Sucha Żyrardowska, który jest drugim przystankiem w Jesionce i dlatego nazwano go od rzeczki, a że to pierwsza stacyjka  za Żyrardowem, stąd epitet... nie mylić z tą drugą Suchą (nazwijmy ją Mariańską bo przepływa przez las pod Puszczą Mariańską przez rezerwat o tej nazwie) gdzie dwa dni temu obserwowaliśmy działalność bobrów.

Tutaj też bobry ostro działają, tuż poniżej uścia Suchszego Dopływu Suchej do Suchej zbudowały tamę

No tak... to już wiadomo co się stało z pniakiem, w którym była skrzynka. Pniak był wysokości dorosłego człowieka, fakt że przepróchniały, ale on po prostu zniknął! Widać bobry się nim zajęły. Skrzynka od jakiegoś czasu walała się luzem, no to z kory zaimprowizowałem jej sarkofag.

Chyba spóźniłem się na jajecznicę

A Sucha płynie dalej

Pozostając w temacie wody, studnia opuszczonego gospodarstwa w Tomaszewie

Poza tym odwiedziłem serwisowo jeszcze kilka skrzynek, jedną uratołałem bo jakiś dzik zrył dziuplonorkę i pudełko walało się metr od kryjówki. No i zrobiłem zdjęcie geocoinowi Biedronka (po saksońsku Mutschekübsche), ze skrzynkę Biedronka (po żytrardowsku Macierzanka... ciekawe czemu tak, może dlatego że biedronki lubią kwiat macierzanki?)