Paszport w Puszkowie, burza w Jaktorowie

Poniedziałek, 8 września 2014 · dodano: 09.09.2014 | Komentarze 1

Szybki wypad po Pruszkowa odbiór paszportu dla Kluski.Poleciałem główną do Grodziska, bo przejazd kolejowy w Jaktorowie i Grodzisku były zamknięte (w Jaktorowie już otworzyli).

Po drodze zauważyłem że sporo się wyburza budynków pofabryczbych - w Grodzisku przy torach , w Pruszkowie też przy torach, a  w rejonie  Ołówkowej i Przemysłowej to nie pamiętam co było i trudno mi stwierdzić czy tylko zaorali krzaki czy coś wyburzyli... ale odsłonił się kadr na zabudowania (chyba) fabryki ołówków St. Majewskiego.

A tutaj też chyba coś się zmieniło... zmienia

Karny Kutas poleciał... ale do Parzniewa to trzeba by z całą rolką naklejek przyjechać na tak zastawiających chodnik.

W Brwinowie wjazd na placyk przy krzyżu upamiętniający rozstrzelanych powstańców listopadowych został zastawiony donicami, bo robił za dziki parking i na milimetry od ogrodzenia parkowali (w końcu by rozwalili), a i podejść do krzyża i tablicy było ciężko, nie mówiąc o zrobieniu zdjęcia... chyba ktoś już próbował donice przesunąć.

W zasadzie planowałem wrócić nieco dłuższą trasą przez Izdebno i Baranów żeby nie tłuc się główną drogą. Ale za Pruszkowem ukazały się przede mną czarne chmury (nieco wczęśniej niż prognozował ICM), więc postanowiłem przyciąć. W Milanówku Zaczęło kropić, za Grodziskiem błyskąc, a w Jaktorowie lunęło... za Jaktorowem przeszło z powroctem w niewielki deszczyk, ale i ja i wszystko było mokre. W Żyrku nadal padało, ale też świeciło słońce.

Jako bonus - Kluska siorbiąca zupkę.