avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 108163.15 km z czego 15463.65 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.90 km/h

Myk na Skierniewice

Sobota, 31 maja 2014 · dodano: 04.06.2014 | Komentarze 6

Po drodze mały cyklogrobbing, jeden z cmentarzy dookoła Radziwiłłowa.

Zielsko dla wariaga

Wizyta w Skierniewicach keszowo-serwisowa... tam na górze kesza nie ma, trzeba reaktywować.

W parku nadal trwają prace, zwłaszcza w tej części po drugiej stronie Łupii gdzie jest drzewo keszowe lavinki. Reaktywacja następnym razem.

Wbijamy się w garnizon... ależ tu jest teraz zielono. Zwykle jesteśmy tu zimą, jesienią, wczesną wiosną... latem jakoś nie, a jest tu istna dżungla, poza tym chyba przez ostatnie parę lat sporo zarosło.

Wejścia do schronów niełatwo namierzyć.

Lazaret został zabity dechami, a krzaki i drzewka obok wycięte (stare modrzewie na szczęście oszczędzono).

A tymczasem pod ziemią

Kolejne zamaskowane wejście, którego lavinka nie znalazła

MPS to teraz prawdziwa dżungla

I znów... pełen kamuflaż

"Bardzo podoba mi się ta wycieczka"

Przez to okienko wypatrzyłem ekipę przy mojej skrzynce... i tak poznaliśmy geokeszerów spod Bolimowa.

Willa pułkownikowska też w dżungli... jak portal do jakiej świątyni

Kirkut też w trawie po pas

A tu granica asfaltu... koniec rumakowania, wracamy do domu

Gość wariag | 15:53 piątek, 6 czerwca 2014 | linkuj To rozawałkowo-zimowe robione było koło MPS właśnie :) Jeżeli Lavinka leży (w pozycji renesansowego zmarłego rycerza) przed magazynem broni to gdzieś mniej więcej tam.

@3Bpp - no i chyba taka data będzie. To były tylko chwilowe dyslokacje, bo potem pułki 1-ej Dywizji wyruszyły do walki z "leśnymi" na Białostocczyźnie i z UPA. W jakiejś knidze wyczytałem, że w tym czasie 2 Berliński pp (później skierniewicki) stacjonował w Legionowie.
| 14:42 piątek, 6 czerwca 2014 | linkuj @3Bpp - data wygląda na 10.I.46
| 14:40 piątek, 6 czerwca 2014 | linkuj Przetacznik (zapewne ożankowy)

Może lavinka trafiła na miejsce z tradycjami rozwałkowymi ;-)
Gość wariag | 11:34 czwartek, 5 czerwca 2014 | linkuj @napis na murze - 3 Bpp najprawdopodobniej oznacza 3 Berliński pułk piechoty. Widocznie przed przeniesieniem do Ciechanowa stacjonował w Skierniewicach.
Gość wariag | 06:59 czwartek, 5 czerwca 2014 | linkuj Skoro temat garnizonowy to zapodam link ...

... gdzie jest kilka fotek rekonstruktorów 31 aleksiejewskiego pp. Do tej pory nikt tego pułku nie rekonstruował i podejrzewam, że to z okazji 100-lecia wybuchu Wielkiej Wojny. Szkoda, że nie w wyjściowych mundurach panowie ale dobre i to ;)

A to zielsko darowane ma jakąś nazwę?

A co do rozwałek to "wszystko już było" :)
| 23:06 środa, 4 czerwca 2014 | linkuj Bardzo mi się podobało wylegiwanie na słoneczku. Nie sfociłeś nawet połowy moich rozwałek, bo się szlajałes po tunelach. W sumie niezły duszek wyszedł Ci w zbiorniku. Pewno jakis potępiony żołnierzyna, co się zgubił w tych kanałach ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa razpr