Małe laboratorium panny Kluski

Poniedziałek, 10 lipca 2017 · dodano: 14.07.2017 | Komentarze 4

W zasadzie wycieczka, to tylko odebranie Klu z dworca... ale wrzucam jeszcze kilka zdjęć z tygodnia.

- Wróciłam! Cieszycie się?

Podwórkowa zgraja rowerowa

Małe laboratorium panny Kluski

Staramy się uzyskać stan równowagi na tej bujawce... nie jest to łatwe o tyle, że są one źle wyważone i same z siebie przechylają się na jedną stronę, ale udaje się to zrównoważyć przy pomocy kubełków z piaskiem.

Tutaj natomiast z pełnym zielonym kubełkiem... toteż z drugiej strony trzeba było dołożyć foremek z piaskiem.

A tutaj trzeba dosypać piasku do niebieskiej foremki - jedna łopatka, druga, trzecia... o jest!

A dosypanie czwartej łopatki piasku nie przeważyło i nadal mamy stan równowagi.

Na zapleczu laboratorium.

Przerwa na kawę.

| 19:49 czwartek, 20 lipca 2017 | linkuj Pozostaje wizyta w Syrii: tam i broń chemiczna - i chomiki...
| 16:49 czwartek, 20 lipca 2017 | linkuj Mój brat miał małego chemika... po tych doświadczeniach rodzina była mądrzejsza i ja już niestety takiego zestawu nie dostałem :-(
| 12:55 sobota, 15 lipca 2017 | linkuj Będąc wyjątkowo młodym h.ułanem dostałem onegdaj radziecki zestaw młodego chemika. Najpierw zrobiłem wg przepisu landrynki z cukru, ale zapomniałem je zdjąć z palnika i trzeba było ewakuować chomika (nie chemika) wraz z akwarium pośród sinego dymu. Zrażony radzieckimi przepisami w polskim tłumaczeniu postanowiłem stworzyć (kierując się wyłącznie niepokojącym nazewnictwem odpowiednich ingredyencyj) coś najgorszego z możliwych: w tym celu sodę (!)żrącą pomieszałem z kwasem solnym. A że pomieszałem zasadę z kwasem, wyszło mi wielkie nic. Na tym zakończyłem bycie młodym chemikiem mając już 100% pewności, że wszystko, co radzieckie. nadaje się wyłącznie do niczego. Zresztą - to były czasy płonących telewizorów Rubin i wybuchających Elektronów. Acha - chomik przeżył.
Gość wariag | 07:55 sobota, 15 lipca 2017 | linkuj Cześć Klusek :)
Pamiętaj chemiku młody wlewaj zawsze kwas do wody.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nekzz