Trzy place zabaw w upał

Środa, 1 lipca 2015 · dodano: 02.07.2015 | Komentarze 2

Kurczę, znowu zaczyna się robić gorąco :-/

Bukiecik podróżny z kwiatków osiedlowych, niuch niuch, apsik!

Niestety ostatnio jak próbowałem pojechać do parku na plac zabaw (chyba jedyny zacieniony w okolicy), to była awantura że nie na Jordanek... dziś też musiałem jechać na Jordanek, niestety mimo że tam jest mały zagajnik sosnowy, to plac zabaw jest na przestrzeni otwartej i dziś była straszna patelnia.

Lodziarnia pod Myszką Minnie

Jednak po jakimś czasie zgarnąłem Kluską i bez awantury się nie obyło... oczywiście zrozumiała tłumaczenie że jedziemy na inny plac zabaw, bo jak byliśmy w parku to zaczęła się awanturować że jedziemy do kaczek a nie na plac zabaw. Tym sposobem - najpierw Jordanek, a potem myk dalej, udało się dojechać do parku choć nie bezboleśnie.

A tutaj Kluska na długo zainstalowała się w huiśtawce... myszka Minnie też się huśtała obok (chyba że akurat jakiś dzieciak też chciał się huśtać)

Były tradycyjnie cyferki, ale niedługo...

Pora na przerwę obiadową.

A to nowa zabawa - rozhuśtać się tak jak na pierwszym zdjęciu, a potem się puścić by wylądować tak jak na drugim zdjęciu... o dziwo jak na razie wszystki próby udane i udało się nie spaść.

Zabranie z tego placu zabaw też skończyło się awanturą... nieco uspokoiła się przy kaczkach, ale nie od razu - dziś karmimy je z mostku

Wieczorem jeszcze bezrowerowo na osiedlowy plac zabaw...  Najpierw Kluska robiła lody, ale potem zostawiła je dla odwrócenia uwagi dzieciakom (te foremki to hit sezonu, dzieciaki normalnie je sobie wyrywają z rąk), a sama zgarnęła minionki i chodu do drugiej piaskownicy w której akurat nikogo nie było.

Herbatka u Minionków.

Przerwa kolacyjna

Dziś bawiliśmy się z Alenką...  sytuacja jest o tyle zabawna, że babcia mówi na Kluskę właśnie Alenka, a to przez rosyjskie i ukraińskie czekolady Alonka i Olenka. Natomiast dziewczynka z piaskownicy z którą Kluska się kręciła na karuzeli i robiła lody (Alenka nie chciała oddać foremki i była awantura gdy mama zabierała ją z placu zabaw... tia) ma na imię Alena i jest to słowackie imię, bo jej tata jest Słowakiem.