• temperatura -4.0°C

Po kominki

Poniedziałek, 1 grudnia 2014 · dodano: 01.12.2014 | Komentarze 9

Wczoraj zostawiłem dwa kominki na cmentarzu, a było to tak - po znalezieniu skrzynki, podjechaliśmy na cmentarz z I wojny w Młodzieszynie na rozwałkę. Rozsiedliśmy się na ławeczce (miałem na sobie kominiarkę, to nieużywanych aukrat kominków jesienno-zimowych użyłem jako poddupnika) i ledwie wyjąłem termos, zrobiłem kanapki, to Werrona zaczęła poganiać że czas się zbierać, bo musi wracać do domu. No i w tym pośpiechu zapomniałem kominków, dobrze się maskowały i zostały na ławeczce. No dobra, nie mam pretensji bo rozumiem że Werrona miała deadline, zresztą to zwykle ja poganiam lavinkę na rozwałkach, bo inaczej wycieczki by były jednymi wielkimi rozwałkami i nawet dziesiątej części planu wycieczki byśmy nie wykonali. A poza tym była okazja machnąć dziś kolejną setkę.

Jechało się dobrze z wiatrem, chyba że wykręcałem na północ, to miałem wiatr boczny... silny... co mi przypominało, że pod ten wiatr będę wracał. Na miejscu okazało się, że są! Leżą i czekają na mnie. Przy okazji dorzucam jeszcze kilka fotek z cmentarza.

Aha, mijałem dziś sporo rowerzystów mimo lekkiego mrozu i silnego, zimnego mrozu... dzieciaki wracające ze szkoły, sporo wiejskich rowerzystów (głównie panie), a nawet jedno dziecko w foteliku (w wieku Kluski lub jakiś rok-dwa starsze). Przy czym nikogo w sportowych ciuchach, kasku, tylko w zwykłym jesienno-zimowym ubraniu, czapki z popmponami, dłuugie szaliki... ja w swoim polarze i kominiarce czułem się jak kosmita ;-)

Do Kampinosu ostre rypanie pod wiatr, ale poszło szybciiej i sprawniej niż się spodziewałem. Za Kampinosem jak wykręciłem na południe, to nagle zaczęło się tak lekko jechać... Aha, w Kampinosie przy kościele jest nowa tablica informacyjna projektu Skarbiec Mazowiecki (szlaki po obiektach sakralnych)

Po drodze znalazłem też dwie skrzynki, a co!

Za Kaskami jednak wykręciłem na południowy-wschód i znów poczułem wiatr, boczny na szczęście, ale i tak przeszkadzał... ale jakoś doturlałem się do Żyrka.
Kategoria >100, mazowieckie

| 15:26 wtorek, 2 grudnia 2014 | linkuj Czy rura'' wydechowa to komin'' aut?
| 10:50 wtorek, 2 grudnia 2014 | linkuj Z hutniczymi byłoby ciężko, ale z rurami wydechowymi od kozy to już prędzej :-)
| 09:45 wtorek, 2 grudnia 2014 | linkuj Jeszcze mi się przypomniało, że zwizualizowałam sobie Meteora z dwoma kominami pod pachą. Hutniczymi ;)
| 07:53 wtorek, 2 grudnia 2014 | linkuj No to Soplicowo!
| 07:38 wtorek, 2 grudnia 2014 | linkuj E nie... nie kapi, zamarza i sopluje :-)
| 07:32 wtorek, 2 grudnia 2014 | linkuj O tej porze roku to raczej Kapi nos, a nie Kampinos ;)
| 07:23 wtorek, 2 grudnia 2014 | linkuj Ale na cmentarzu słońce zaczęło wychodzić zza chmur :-)
| 23:43 poniedziałek, 1 grudnia 2014 | linkuj Przy takiej temperaturze to raczej ja bym Cię poganiała, bo bym marzła ;P
Werrona69
| 22:00 poniedziałek, 1 grudnia 2014 | linkuj No to zawdzięczasz mi kolejną wyprawę :).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rdzie