Wieczorno-nocny rower ze świetlikami

Niedziela, 7 lipca 2013 · dodano: 08.07.2013 | Komentarze 8

Za dnia gorąco... co prawda dziś i tak było nieco lepiej niż w ostatnich dniach, ale i tak za gorąco. No pora na nocny rower... a właściwie wieczorno-nocny, bo nie jeździliśmy do białego rana, tylko do 0:30.

Mały stopik fotograficzny jeszcze za dnia, bo po nocy i tak niewiele można sfocić.

Z wizytą u sołtysa

Kolejny stop na wiadukcie nad CMK, żeby sfocić pociąg. Wyciągam aparacik, a tu coś mi spada w dół na nasyp... na szczęście nie aparacik, tylko akumulatorek, bo klapka się otworzyła. No to zjechaliśmy na dół, akumulatorek szybko znaleziony, bo szczęśliwie nie wpadł w jakąś szczelinę między kamienie nasypu.

Mszczonów - niestety szachów miejskich na skwerku nie ma... a zatem zniknęły ze dwa lata temu nie dlatego że sprzątnęli je na zimę, tylko rozkradli.

Pierwsza skrzynka, niestety lavinka znalazła rozszabrowane resztki wokół pomnika... pół pudełka (ta część bez magnesu), ołówek, kartkę logbooka i kilka strzępów naklejki.

Potem jeszcze serwisowała swoją skrzynkę, szukała dwóch moich (a ja przy okazji zajrzałem co tam u nich), oraz szukała i przenosiła skrzynkę mobilną Spływ Pisią Gągoliną (też moja).

Chcieliśmy wykorzystać jej właściwości magnetyczne, ale mostek był niestety betonowy... została więc skitrana w drzewie, kawałek w bok, przy leśno-dżunglowym stawie, gdzie chmiel oplata ooliczne drzewa. O w tym drzewie:

Jeszcze jedna skrzynka w Radziejowicach (lavinka zaponiała sfocić hasło) i do domu. Wjazd do Żyrardowa i od razu temperatura z 5 stopni do góry... akurat na jazdę w krótkim rękawku, podczas gdy za miastem warto było założyć koszulę lub polar.

| 22:16 czwartek, 11 lipca 2013 | linkuj Ja to bym wolała przez pół roku wrzesień-październik, przez trzy miesiące zima ze śniegiem, dwa i pół wiosny majowej i dwa tygodnie lata jakoś wyżyję. Listopada i grudnia nie przewidziano. ;)
surf-removed
| 21:43 czwartek, 11 lipca 2013 | linkuj Zbożowo na Twoich zdjęciach ;)
Lato jest piękne, a im bardziej upalne, tym piękniejsze.
Na upał i komary najlepsze dobrze zmrożone żyto, albo mieszanka jęczmienia z chmielem ;)
| 20:39 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj Lato mogłoby trwać miesiąc :-) Zima też z miesiąc... no góra dwa. Jesień powiedzmy dwa -trzy (jeden to paskudny listopad - żeby nie było zbyt słodko, a reszta to złota polska), a pozostałe miesiące wioooosnaaaa!

Ech, rozmarzyłem się
| 20:22 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj Żeby chociaż miesiąc.
| 19:40 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj Upał, komary, meszki, burze, pokrzywy, jeżyny... samo dobro. Ja tam mam nadzieję, że w przyszłym roku wiosna będzie dłuższa niż 2 tygodnie
| 10:49 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj U nas brzózki jeszcze zielone, może to u Was będzie szybciej. Też wolę jesień, ale obecne lato nie jest najgorsze 25 st jestem w stanie przeżyć, byleby nie łazić na patelni.
wariag | 10:36 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj Lato to nie pora dla mnie, stanowczo :( Odliczam dni do jesieni jak żołnierz do cywila. Ale - co ciekawe - na brzózkach już się pojawia sporo żółtych liści. Albo to sprawa spieprzonego klimatu albo może jesień nadejdzie wcześniej?
| 11:36 poniedziałek, 8 lipca 2013 | linkuj Nie zapomniałam sfocić hasła, tylko byłam przekonana że je sfociłam będąc tam w marcu/kwietniu a może maju. Tylko że tej fotki nie mam, nie wiem, nie zgrałam, wyszła nieostra, nieważne, grunt że tę skrzynkę będę robić cztery razy chyba. Tym razem byłam tam trzeci raz i dopiero udało mi się ją wyjąć (wcześniej okoliczności nie sprzyjały).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mione