Z Klu do lasu na kiełbaskę

Poniedziałek, 14 października 2019 · dodano: 12.11.2019 | Komentarze 3

Korzystając z ładnej, październikowej pogody, staramy się jak najwięcej czasu spędzać w plenerze. Tak więc zamiast jechać do szkoły, robimy sobie kolejne wagary i jedziemy do lasu na kiełbaskę.

Ponieważ Klu jedzie na własnym rowerze, poruszamy się chodnikami i śmieszkami rowerowymi (jakoś trzeba się przebić przez miasto). Ta śmieszka, to najgorsza asfaltowa droga rowerowa jaką znam* i normalnie objeżdżamy jej większość sąsiednimi uliczkami, ale z Klu jednak lepiej jest jechać tędy niż przepychać się wąskimi, zastawionymi samochodami chodnikami.

*) muldziasta, z kostkowymi wyjazdami z posesji, nierówne połączenie nawierzchni i jedzie się tak - góra dół dup dup, góra dół dup dup... upierdliwe jak nie wiem co.

Ale za to w lesie jest przyjemna ścieżka i miło się jedzie przez złotojesienny las.

A na miejscu ognisko, kiełbaska, hamak i różne zabawy... ot na przykład kijek z przywiązanym sznurkiem, który może robić za wędkę, a nawet łuk (bardzo długi). Oczywiście taki łuk do strzelania się nie nadaje, ale w zasadzie możemy zrobić i taki łuk do strzelania... oto pomysł do zrealizowania na następną wycieczkę.

Ale mamy też kawał sznura, którym możemy opleść drzewa i zrobić coś w rodzaju zagrody.

Ten sznur może też robić za kolejkę linową, wystarczy tylko dorobić wagonik.

Uwaga pasażerowie kolejki... bujanie!

W końcu trzeba wracać, pozbierać nasze rzeczy, zwinąć hamak, linki... oto kolia hrabiny von Pumpernikiel.

No i wracamy.

| 12:23 środa, 13 listopada 2019 | linkuj Ciężko je było zrobić, bo bardzo szybko odjeżdżała. Robiliśmy coś w rodzaju ustawek, to znaczy dawało się zrobić zdjęcie tuż po zatrzymaniu i ponownym ruszeniu. Inaczej znikała na horyzoncie. ;)
| 05:14 środa, 13 listopada 2019 | linkuj Piękna seria fotek, gdy Klu jedzie na swoim rowerku wśród drzew ze złotymi liśćmi :)
| 16:03 wtorek, 12 listopada 2019 | linkuj Dobrze, że miała ustawioną słabą przerzutkę, bo byśmy jej nie dogonili. ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ialos