avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 108163.15 km z czego 15463.65 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.90 km/h

Skwar i burza

Środa, 25 maja 2016 · dodano: 25.05.2016 | Komentarze 2

Znów chciałem pojechać z Kluską do parku, a ta znów nie chciała i znów wylądowaliśmy na Jordanku... na szczęście bawiła się głównie w domku, gdzie był cień od daszka, a nie w skwarze na słońcu.

Konny dostawca lodów

A potem zrobiło się całkiem przyjemnie bo przyszły chmury. Z nich wkrótce zaczęło padać, nastąpiła paniczna ewakuacja dzieci z placu zabaw... całej dwójki, bo tylko tyle było, z powodu upałów na Jordanku ostatnio mało dzieci się bawi. Kluska natomiast schowała się do domku, a gdy przeszło ruszyła do piaskownicy.

CHyba dlatego nie chce jeździć do parku, bo tam nie ma piaskownicy.

Potem znów wyszło słońce i znów się zrobił skwar, więc namówiłem Kluskę żeby jednak pojechać do parku... ale musiałem zabrać kubełek piasku, a Kluska loda. Po drodze gałka spadła i nic nie pomagało na ten smutek, toteż na syrence dojechaliśmy do parku.

Prawdziwi komandosi pokonują mostek wiszący biegiem... jedna dziewczynka, biegając wczoraj za Kluską, pościerała sobie kolana. Dziś była tylko mniejsza dziewczynka, to tak nie biegała i potrzebowała pomocy mamy.

Obiad trzeba sobie samemu złapać.

Bla bla bla, coś tam, coś tam, siedemnaście... tata cytaj dalej.

O domek! Niestety altanka była już zajęta i Kluska się spłoszyła

i znalazła sobie inną miejscówkę... a nawet kilka

Dalej idziemy na przełaj

Potem zagrzmiało i zdecydowałem się na powrót, po drodze zaczęło padać. Deszcz, nie deszcz, trzeba się zatrzymać wyciągnąć zapasy z plecaka, bo podręczne jedzonko się skończyło.