avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 108781.00 km z czego 15566.35 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.91 km/h

Ekspedycja na plac zabaw w Grodzisku

Wtorek, 19 sierpnia 2014 · dodano: 19.08.2014 | Komentarze 0

Postanowiliśmy się wybrać we trójkę na plac zabaw... ale nie byle jaki plac zabaw, tylko taki naprawdę porządny w Grodzisku Mazowieckim, który powstał przy okazji remontu parku przy dworcu. Wypatrzyłem go zaraz po tym jak powstał, a lavinka była jeszcze w ciąży  i stwierdziliśmy że to dobra opcja na wycieczkę, tylko do tej pory jakoś nie było okazji się wybrać.

Dziś pogoda idealna - nie za ciepło, nie za zimno, deszcz nie pada. No to pobudka i ruszamy skoroświt po dziesiątej. Pierwszy postój po 15km w Izdebnie Kościelnym na placu zabaw przy szkole czy czymś. Kluska tradycyjnie najpierw zainstalowała się w piaskownicy, dopiero później ruszyła zwiedzać inne instalacje, biegać po trawie i boisku.

W końcu dotarliśmy do Grodziska. Tutaj też Kluska na długo utknęła w piaskownicy... a ta jest spora, a w niej domek, rura, kilka stolików i jeszcze coś. A my w międzyczasie odpaliliśmy kawkę, kanapki itp.

Ale po dłuższym czasie zaczęła eksplorację dalszej okolicy i okazało się że jest sporo fajnych rzeczy... problem w tym że zestawy domków, zjeżdżalni itp. są dla dzieci w różnym wieku, a ona nie chciała łazić tylko po tym dla maluchów, ale po wszystkich. Najgorzej jak ładowała się na taki w którym przejścia pomiędzy segmentami były wspinaczkowo-linowe. Ale do siatki jeszcze nie startuje...

Poza tym się naelektryzował i kopała nas prądem.

Po pewnym czasie zrobiła się marudno-płaczliwa. Ponieważ dostała w międzyczasie kiełbę, serek, suchy chleb dla konia, picie, to uznaliśmy że to może dlatego że robi się śpiąca. Niby za wcześnie, ale też dziś nieco wcześniej się obudziła. Jednak próby zaniesienia jej do rowerów i zapakowania w fotelik kończyły się jeszcze większą awanturą.

Jednak po kupie humor jej się poprawił, więc może po prostu brzuszek ją bolał.

Ponieważ robiło się późno, a przestymulowana Kluska biegała od przyrządu do przyrządu, przyszła pora się zbierać, Oczywiście też była awantura, ale stosunkowo krótka i zażegnana butelką karotki. Na dworcu okazało się że mamy 40 minut do pociągu więc pojeździliśmy parę razy w te i z powrotem deptakiem... a Kluska w międzyczasie usnęła i przespała jazdę pociągiem, którą tak lubi. Teoretycznie moglibyśmy jechać od razu rowerami do Żyrka, ale poranną trasą to jest prawie 25km, a najkrótsza jest bardzo ruchliwą szosą.

Może to i dobrze że spała, bo było dosyć ciasno - 7 rowerów w zmodernizowanym przedziale (w starym bagażowo-rowerowym, to by był jeszcze luz). Obudziła się gdy wysiadaliśmy w Żyrku