avatar Miejsce robienia kawy do termosu: Żyrardów. Od 2009 nakręciłem 108781.00 km z czego 15566.35 wertepami i wyszła mi mordercza średnia 16.91 km/h

myk myk między chmurami

Niedziela, 13 kwietnia 2014 · dodano: 15.04.2014 | Komentarze 9

Człowiek jeździł tyle razy przez Puszczę Mariańską, a dopiero teraz zauważyłem na skraju rezerwatu żywicowane sosny.

Smocze kurhany pod Kamionem dla wariaga

Dawny most na Rawce... kiedyś już był na blogu, ale z drugiej strony rzeki.

Krzyż upamiętniający motocyklistę, który zginął w wypadku... niby typowy widok przy drodze, ale krzyż jest jeszcze z okresu międzywojennego (KLIKnij w fotkę, by zobaczyć tabliczkę) .

A tu kapliczka z okazji 19 000 lecia śmierci Jezusa (KLIK).

Witamy w Skierniewicach :-(

Wiosenny garnizon... byłoby przyjemnie, gdyby nie ryk samochodów ścigających się w pobliżu.

W Lesie Zwierzynieckim też wiosennie

Kapliczka na wzgórzu pod Makowem... trochę zaczęło tu kropić, ale przeszło.

Nie oszczędzę Wam widoku urzędu gminy Maków ;-P

Godzianów z daleka

Najpierw Września, to może teraz na Lipce w kwietniu? Eee, może następnym razem

Byczki  - kapliczki (KLIK, KLIK, KLIK)

Jadę na przełaj do następnej wsi

Janisławice

Po drodze, gdzieś na Łupią...

Przed Kamione zauważyłem że idzie na mnie wielka, czarna chmura... w Kamionie mnie dorwała, ale ledwie skrajem, trochę popadało i poszło dalej na wschód, a ja jadąc na NE wkrótce wyjechałem ze strefy skropionej na suchy asfalt.

Tymczasem S-Ł w wiosennej szacie

Kategoria łódzkie, >100

Gość wariag | 14:44 wtorek, 22 kwietnia 2014 | linkuj A propos elewa skierniewickiego ... to proszę - tak wyglądał :

Jak widzisz nie tylko kontestuję ale odwalam kawał porzundnej badawczej roboty ;)
| 11:18 wtorek, 22 kwietnia 2014 | linkuj Wiedziałem że wpis jeszcze "za elewa" ci się spodoba :-) A co do mogiły itp. to w lesie faktycznie wszystko to jest ładnie zachowane (o ile jakiejś intensywnej ścinki z zaoraniem i nowym nasadzeniem nie było).
| 20:32 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj Tutaj na Mazowszu kurhany bywają nawet wklęsłe, zwłaszcza po wizycie archeologów ;)
Gość wariag | 16:51 sobota, 19 kwietnia 2014 | linkuj Tak na serio smocze kurhany są super :) A na drugiej fotce widać nawet charakterystyczny kształt mogiły co po tylu latach jest dla mnie sporym zaskoczeniem.

A tu taka ciekawostka około garnizonowa :
Kolorowany Tobolec z Twojej skrzynki
fotografował się w zakładzie Lipmana Karpa, którego córką była dosyć modna obecnie malarka Estera Karp (vel Esther Carp)
Gość wariag | 18:06 środa, 16 kwietnia 2014 | linkuj Wiesz, Lavinko, wolałbym porozwodzić się raczej w temacie smoczych kurhanów. Ale te z Kamiona to - za przeproszeniem - wypierdki jakieś a nie kurhany ;)
| 22:39 wtorek, 15 kwietnia 2014 | linkuj I jaki Wariag ładny wywód zrobił z jednego bazgroła :)
| 22:37 wtorek, 15 kwietnia 2014 | linkuj O jeny, urząd w Makowie mnie osłupił. Słupem stanęłam i stoję... a może raczej leżę?
| 17:12 wtorek, 15 kwietnia 2014 | linkuj To ja wyjaśnię to 19000-lecie Jezusa: otóż jest to kapliczka z dalekiej przyszłości, z czasów, gdy kapliczki będą się teleportować w czasoprzestrzeni i odwiedzać swych kapliczkoprzodków.
Gość wariag | 13:24 wtorek, 15 kwietnia 2014 | linkuj Ileż przyjemnych rzeczy dla mnie w tym wpisie :) No dobra, to ja objaśnię WSz. publice ten napis wartownika "Ostatnia warta za elewa ...". Otóż w bloku koszarowym (dzisiaj tam PWSZ) dawno temu mieścił się batalion szkolny. Była tam szkoła podoficerska (broń Boże nie zawodowa dla trepów). A w niej byli elewi, którzy w czasie półrocznej służby i nauki od czasu do czasu byli wyznaczani na warty. Widocznie ten elew-wartownik bazgrał to tuż przed promocją na kaprala (a zatem na początku kwietnia lub października).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cydzi