Wycieczka na eSeŁkę nr 20

Wtorek, 5 listopada 2013 · dodano: 05.11.2013 | Komentarze 15

A po drodze kolejne rudery

itp.

Z cyklu - śmieszki rowerowe. Zjazd z 50-tki na sąsiedni asfalt tuż przed początkiem obwodnicy... droga z której się zjeżdża asfaltowa, na którą się zjeżdża asfaltowa, a pieszo-rowerowy łącznik o długości kilku, a może kilkunastu metrów szutrowy, za to z kompletem znaków (dwa początku i dwa końca... i zakazy jazdy 50tką). Po drugiej stronie szosy podobnie.

Mostek eSeŁki w Zbiroży... zdziwko, bo dopiero co był remont! Na szczęście skrzynka nie zginęła :-)

A skoro byłem już w Zbiroży, to zajrzałem do żwirowni, ale nie byłem w stanie zweryfikować, czy te fotki sprzed 6 lat, to były tu.

Za to obejrzałem ruinki, które widać obok na satelicie i zebrałem kilka maślaczków.

Z pociągami na eSeŁce było dziś tak, że nadjeżdżały gdy byłem kawałek w bok i nie miałem szans zrobić im zdjęcia. Raz tylko z daleka udało się sieknąć.

Mszczonów - takie betonowe elementy, jak te w Puszczy Mariańskiej, gdzie była moja skrzynka pocztówkowa.

I budynek mieszkalny, jakich ostatnio kilka z eSeŁki wrzucałem.

Na horyzoncie jakaś łuna, pewnie coś się pali... a, to na pewno wyciek gazu w Żyrardowie.

| 17:28 piątek, 8 listopada 2013 | linkuj Oto HityNowe Biedronki: Karel Kryl! Jak wiadomo, tylko niektóre części skorupiaków są jadalne - w tym przypadku były by to zapewne Karlowe Wary.
Gość wariag | 18:32 czwartek, 7 listopada 2013 | linkuj Biały delfin tu już nie moja bajka ;)
Proponuję błękitka, może ostroboka, ooo.... a najlepiej kryla. Pancerz chitynowy sam mu się rozpuści w garroumowej konsystencji i nie trzeba go będzie odwirowywać w pralce automatycznej.
| 17:28 czwartek, 7 listopada 2013 | linkuj Czyli potrzebny do ingrediencyj jeszcze biały delfin?
Gość wariag | 15:17 czwartek, 7 listopada 2013 | linkuj A tak wogle dorsze z jelitkami ładuje się do Garrou, miesza od czasu do czasu, a kto ma um ten z nich upichci Garroum.
Gość wariag | 14:38 czwartek, 7 listopada 2013 | linkuj Dorsze herbu Jelitka - podejrzana konduita ;)
| 14:20 czwartek, 7 listopada 2013 | linkuj Z Jelitkowa są jeszcze dorsze ;) A miesza się w Garrou, jak mawia Pascal.
Gość wariag | 12:54 czwartek, 7 listopada 2013 | linkuj Ja jeszcze do lecza dodaję kawałki oscypka albo sera wędzonego. Jak mam natchnienie i nie mam lenia to jeszcze chleb pokrojony w kostkę i lekko podsmażony na patelni.
@huann - zrozumienie ludzi, którzy mniamają flaczki przekracza doprawdy granice mojego poznania ;)
| 11:32 czwartek, 7 listopada 2013 | linkuj @huan - A nie były to aby jaka zielona kiełbasa z Jelitkowa?

@wariag - zaiste tak jak bigos najlepsze jest odgrzewane... właśnie sobie stoi na balkonie. A właśnie, bigos trzebaby zrobić :-) Obie potrawy mają tę zaletę, że robi się wielki gar i jest na kilka dni.

Niestety w domu skończyła się przyprawa "Madarsky Gulas" ze Słowacji... leczo z nią yło zarąbiste (dosypywałem też dużo papryki słodkiej). Te nasze przyprawy do gulaszu to nie to... za mało madziarskie. Zanabyłem w Kauflandzie przyprawę chorwacką "Goulash", mając nadzieję, że mając bliżej na Węgry stosują mieszankę zbliżoną i chyba słusznie. Ale i tak trzeba będzie przy okazji na Słowacji uzupełnić zapasy.

A ponieważ akurat Kluska mi się wpakowała na kolana oglądać Kabaret Potem, to wysłałem lavinke do mieszania w garze ;-)
| 09:36 czwartek, 7 listopada 2013 | linkuj Chory! Dopadła Grypa Jelitowa* (*Jelitow - feldmarszałek bes-arabski znany z wypruwania flaczków (flaczki - ach, mniam!) Hiszpankom podczas hiszpańskiej wojny domowej; rozwolniony z funkcji zajął się drążeniem kebabów.)
Gość wariag | 20:56 środa, 6 listopada 2013 | linkuj Sam kiedyś pisałeś że uwielbiasz leczo (ja zresztą też ale jedynie ze "zeskwierconym" boczkiem i odstałe) więc tak sobie wydedukowałem. Lavinka coś tam wspominała, że pozwoliłeś jej namieszać, tj pomieszać :) No dobra, samemu mi się miesza dzisiaj wszystko :( ... w każdym razie dopuszczenie jej do tej czynności zasługiwało widocznie na upublicznienie.
| 20:11 środa, 6 listopada 2013 | linkuj O, widzę że lavinka nakablowała już o leczo... ale jak to pisałem, miałem na my śli te maślaczki (które huanni też zbierali gdzieś pod Łodzią), bo nie wiedziałem, że dostanę jeszcze tanie pomidory.
Gość wariag | 19:59 środa, 6 listopada 2013 | linkuj Ułani za leczem nie przepadają. Prędzej huszary, hajduki i honwedy.
| 19:07 środa, 6 listopada 2013 | linkuj Nie pojawił się... chory, czy offline?
| 20:39 wtorek, 5 listopada 2013 | linkuj Jeśli chodzi o huannów, to zaraz pewnie przybędą :-) Wystarczy powiedzieć: JEDZENIE!
Gość wariag | 20:28 wtorek, 5 listopada 2013 | linkuj Są konie, są okienka, brakuje ułanów :(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ocztw